LOGO

جیب نیوز
اخبار اقتصادی، قیمت روز و مشخصات انواع کالا های موجود در بازار
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

بمب موزیکــــــــــــــــ

کمبود دام و افزایش قیمت گوشت در آستانه محرم

گوشت قرمز

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران نسبت به کمبود دام و افزایش قیمت گوشت در آستانه ماه محرم و بازگشت حجاج اظهار نگرانی کرد.


برچسب‌ها:

بازار ایران به روی برنج تایلندی گشوده می‌شود

تایلند انتظار دارد صادرات برنج به ایران پس از رفع ممنوعیت سه سال قبل که در نتیجه بدقولی یک صادرکننده تایلندی وضع شد ازسرگرفته شود.


برچسب‌ها:

وضعیت بازار خودرو در آستانه محرم و صفر

رییس اتحادیه نمایشگاه‌های اتومبیل از تشدید رکود بازار خودرو در ماه‌های آینده به دلیل در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر خبر داد.


برچسب‌ها:

مشکلات دستگاه‌های اپل پس از به‌روزرسانی

انتشار سیستم عامل IOS8 برای دستگاه‌های اپل در شرایطی است که کاربران این محصولات پس از به‌روزرسانی دستگاه‌های خود به این سیستم عامل جدید با مشکلاتی مواجه شده‌اند.


برچسب‌ها:

کدام اپراتورها برنده رقابت‌اند؟

اپراتورها و شرکتهای فعال در حوزه سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات، طبق معیارهایی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارئه می‌دهد با یکدیگر مقایسه و در این بین اپراتورهای برتر انتخاب می‌شوند، اما این سوال هم وجود دارد که آیا انتخاب اپراتورها به عنوان برتر در حوزه ارتباطات و فناوری، دلیل بر آن است که این اپراتورها رضایت صد در صدی مشترکان را هم جلب کرده‌اند؟


برچسب‌ها:

بانک مرکزی: مرغ و میوه گران شد

در هفته گذشته میوه‌های تازه ، گوشت مرغ و چای با بیشترین افزایش قیمت در بین اقلام خرده فروشی همراه بودند.


برچسب‌ها:

فریب تخم‌مرغ‌های زرده طلایی را نخورید

این روزها در بازار تخم‌مرغ مردم رغبت بیشتری برای خرید تخم‌مرغ‌های زرده طلایی دارند و حاضرند قیمت بیشتری نسبت به تخم‌مرغ‌های معمولی بپردازند اما نکته قابل توجه اینجاست که زردی بیشتر تخم‌مرغ‌های ماشینی طبیعی نیست و عامل آن رنگدانه‌های طبیعی و مکمل‌های غذایی مانند پودر یونجه و ضایعات کارخانه‌های رب گوجه فرنگی و ...است که در تغذیه طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 


برچسب‌ها:

46درصد مردم اجاره نشین‌اند/قیمت خانه 6برابر شد وام مسکن تغییری نکرد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جایی می گویند به تعهدات دولت گذشته در مسکن مهر عمل می کنیم و در جایی دیگر می گویند اگر چهار دولت دیگر هم بیاید نمی تواند مسکن مهر را ساماندهی کند. از طرفی مطرح می شود که بانک مسکن ورشکسته است و در جایی دیگر می گویند که بانک مسکن بهترین بانک و محلی مطمئن برای تسهیلات دهی است. دلیل این همه تناقض گویی مسئولان دولت چیست ؟


برچسب‌ها:

برگه‌های سهام عدالت هم فاقد اعتبار کردند!!!!!!

رئیس سازمان خصوصی سازی با تأکید براینکه لایحه سهام عدالت در روزهای آینده به هیات دولت ارائه خواهد شد، گفت: ورقه های سهام عدالت فاقد هر گونه اعتبار است و خرید و فروش آن فاقد اثر اجرایی و حقوقی است.


برچسب‌ها:

قیمت بسته اینترنت 2G و 3G تفاوتی ندارد

مدیرعامل اپراتور دوم تلفن‌همراه گفت: تا پایان سال 200 شهر بزرگ تحت پوشش نسل 3 قرار می‌گیرد. در 2G و 3G تفاوتی در استفاده از بسته‌ها برای مشترک وجود ندارد.


برچسب‌ها:

پیوندها

آمار بازدید و خبرنامه


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1